Strategie

Cerexagri heeft een duidelijke focus op kwaliteit, veiligheid en milieu en doet hier geen concessies in.

 
Door haar klant (UPL) en eindgebruikers te blijven bedienen met de beste producten met een optimale combinatie van kwaliteit, veiligheid, milieu en innovatie zorgt Cerexagri ervoor dat klanten kiezen voor ons product in ons markt segment.

 
Concreet bestaat de strategie uit vijf pijlers, te weten productinnovatie, procesinnovatie, kwaliteit, veiligheid en continuïteit. Alle pijlers zijn gericht op groei van Cerexagri en zijn in die zin van gelijk belang.

 
Cerexagri wil zich ontwikkelen tot een specialiteitenfabriek die voorziet in zijn eigen testomgeving maar ook een faciliteit binnen het Development Laboratory waar het moederbedrijf zich op kan beroepen voor wat betreft de specifieke studies, registratie ondersteuningen en andere innovatieve aspecten.

 
Op het gebied van procesinnovatie wil Cerexagri naast veranderingsinvesteringen ook nieuwe technologieën introduceren op de locatie.

 
Een ander belangrijk aspect betreft kwaliteit. Cerexagri wil een kwalitatief hoogwaardig product in de markt zetten. Dit betekent dat het aantal klachten zo laag (als) mogelijk gehouden dient te worden.

 
Eén van de belangrijkste aspecten van de visie betreft dat Cerexagri zo veilig mogelijk wil produceren voor zowel het personeel, de omgeving als het milieu. Cerexagri streeft naar 0 ongevallen.

 

Op het gebied van milieu streeft Cerexagri naar een product dat een geringe impact heeft op het milieu. Daarnaast wil zij een product ontwikkelen waardoor gewassen in elk mogelijk klimaat kunnen groeien en de voedselproblematiek in ontwikkelingslanden opgelost wordt.
Het beleid van Cerexagri is gericht op de continuïteit van de organisatie.

Comments are closed.